More than software

We work for your business....

Definitii

ERP:

Sistemul ERP (Enterprise Resource Planning) este instrumentul software care facilitează integrarea tuturor informațiilor dintr-o organizație într-o platformă unică. Scopul ERP este să asigure transparența datelor în cadrul unei organizații și să faciliteze accesul la orice tip de informație utilă în desfășurarea activității.
Sistemele ERP, sunt programe modulare, fiecare arie de activitate a companiei fiind acoperită de catre o aplicație specifică. Modulele unui sistem ERP funcționează integrat utilizând o bază de date comună, sau pot funcționa independent.
ERP este un sistem vast de planificare a resurselor companiei cu functionalitati suplimentare extrem de evoluate si de performante.
Caracteristici principale:

Organizeaza procesele si activitatile de afaceri punand la dispozitie informatii rapide, concrete si concise.
Are abilitatea de a se adapta rapid la schimbarile permanente ale mediului comercial cu intreruperi minime ale activitatilor companiei.
Ofera o interfata de utilizare moderna care va creste productivitatea prin scutirea timpului de lucru aferent operarii.
Va sprijini luarea deciziilor manageriale pe baze unor informatii inteligente oferite in timp real
Prin achizitia unui ERP, investiti in instrumente inovatoare, usor de folosit, adoptati tehnici de afaceri moderne si imbunatatiti randamentul afacerii.
Prin utilizarea unui ERP ramaneti in top intr-un mediu de afaceri competitional si mereu schimbator
Compania dumneavoastra va avea de castigat prin utilizarea aplicatiei, scutind resurse si timp si reducand costurile.
Cu ajutorul unui ERP puteti obtine rezultate masurabile: atributiile dumneavoastra sunt indeplinite cu minim 40% mai repede decat timpul necesar altor
sisteme. Activitatile vor fi executate intr-un mod mai rapid si mai linistit ca rezultat al utilizarii interfetei usor de accesat, mecanismelor incorporate pentru planificarea activitatilor si pentru functionalitatea si controlul fluxului de lucru.
Informatia va fi prezentata intr-un format gata de utilizat, conform necesitatilor personalului care utilizeaza aplicatia. Solutia ERP inglobeaza de asemenea si scenarii de business intelligence gata de utilizat. Prin urmare, si aspectele problematice dar si posibilitatile de dezvoltare vor fi mai usor de identificat si de actionat asupra lor.
Activitatea dumneavoastra comerciala va dobandi flexibilitatea si energia necesara in vederea utilizarii pe deplin a activitatii si va creste.
Comunicarea intre companie si clienti va deveni mai rapida si mai eficienta.

 

CRM & DM:
Customer relationship management (CRM) este o strategie larg folosita menita sa gestioneze interactiunile cu tertii si sa ajute in prospectarea vanzarilor. Implica utilizarea unei tehnologii care sa organizeze, sa automatizeze si sa sincronizeze procesele de business, legate de vanzari, marketing, service sau suport tehnic. Unul din scopurile principale este acela de a atrage noi clienti dar si de a pastra si ai fideliza pe cei existenti. CRM defineste practic strategia de vanzari a firmei, incluzand si relationarea intre compartimente. Conduce la reducerea costurilor legate de procesul de vanzare.
Mai nou un CRM are in componenta si un mini DMS (sistem de management al documentelor).

Un Sistem de management al documentelor (cunoscut și sub abrevierea DMS, din engleză Document Management System) este un sistem software (sau un set de aplicații software)care furnizează, de regulă, capacitatea de stocare,versionare, metadate, securitate, indexare și de regasire rapidă a documentelor.
Sistemele de tip DMS și arhivare electronică asigură:

trasabilitatea documentelor si versionarea documentelor organizației
stocarea centralizata a tuturor documentele electronice semnificative
pentru organizație
backup unitar pentru toate documentele organizației
modelarea, controlul si monitorizarea fluxurilor (workflows) de documente
in cadrul organizației.
arhivarea electronică a documentelor